Для життя потрібна енергія. Енергія, що дає людині працювати, жити
та насолоджуватися навколишнім світом. Щоб наповнити життя
цією енергією, компанія «Миронівський хлібопродукт» працює для своїх
споживачів та створює продукти найвищої якості. На сьогодні компанія
випускає свою продукцію під такими торговими марками: ТМ «Наша Ряба»
та ТМ «Наша Ряба Апетитна» (під якими продається охолоджена курятина),
ТМ «Фуа Гра» (делікатесна гусяча печінка), ТМ «Сертифікований Ангус»
(делікатесна яловичина породи абердино-ангусів), ТМ «Легко» (натуральні
м’ясні напівфабрикати).
Дистрибуція продукції «Миронівського
хлібопродукту» орієнтована на прямі продажі. Її основа — це прямі
дистриб’юторські центри (філіали), розташовані в Києві, Одесі,
Донецьку, Харкові, Дніпропетровську, Черкасах та Криму. Представники
філіалів на спеціалізованих вантажівках особисто здійснюють доставку
продукції в кожну роздрібну точку. Такий підхід зумовлений бажанням
компанії контролювати не лише власний процес виробництва, але й увесь
подальший ланцюг, починаючи від доставки продукції в торгові точки
закінчуючи рівнем обслуговування споживачів.
У політиці продажів
використовуються 2 основні канали збуту: мережа фірмових торгових
точок, що працюють на умовах фрайчайзингу, та супермаркети.
На сьогоднішній день через канали фірмових торгових точок реалізується
близько 68% продукції, через супермаркети та магазини — близько
25% продукції. Крім того, «Миронівський хлібопродукт» є постачальником
для різних підприємств харчової галузі, зокрема готелів, ресторанів
та кафе. Цей канал збуту становить близько 5% від загального
об’єму реалізованої продукції, серед яких близько 70% від загального
обсягу виробленої яловичини ТМ «Сертифікований Ангус» та 50% гусячої
печінки ТМ «Фуа Гра». Решта продукції, обсяг якої не перевищує
2%, реалізується через переробників, оптовиків тощо.
Окрім
згаданих брендів, компанія «Миронівський хлібопродукт» виробляє
та реалізує ковбасні вироби, фрукти, соняшникову олію та картоплю.
ТМ «Дружба Народів»
Продукцію під ТМ «Дружба Народів»
виготовляє одне із провідних підприємств ВАТ «Миронівський
хлібопродукт» – СГ ТОВ «Дружба народів». На сьогодні асортимент
продукції м’ясокомбінату СГ ТОВ «Дружба народів» – це понад
120 найменувань ковбасних виробів і м’ясних делікатесів.
Нині
ковбасу, шинку та м’ясні делікатеси торгової марки «Дружба Народів»
добре знають в Криму і на півдні України. Оцінили м’ясні вироби ТМ
«Дружба Народів» також у Києві та Львові, де вони реалізуються через
мережу магазинів та в супермаркетах. Найближчим часом скуштувати
продукцію підприємства зможуть також мешканці решти регіонів України.
Вся
продукція м’ясокомбінату виготовляється з сировини власного
виробництва, адже м’ясокомбінат СГ ТОВ «Дружба народів» має власну
сировинну базу: дві свиноферми і сім ферм з відгодівлі великої рогатої
худоби.
Продуктивність м’ясокомбінату становить 50 тонн готової
продукції на добу. Уся продукція м’ясокомбінату сертифікована. Ковбаси
й шинка випускаються в натуральній, поліамідній та білковій оболонках.
М’ясокомбінат також випускає продукцію у вакуумній упаковці.
Наша Ряба
ТМ «Наша Ряба» —
широковідомий бренд охолодженої курятини, що з'явився на ринку в лютому
2002 року. Провівши колосальну дослідницьку роботу,
команда компанії «Миронівський хлібопродукт» виявила і створила
незаповнений на той час сегмент продовольчого ринку — свіже охолоджене
куряче м'ясо. Завдяки вдало побудованій маркетинговій стратегії
продукція, що виробляється і реалізується під торговою маркою «Наша
Ряба», одразу зайняла значну частину цього сегменту ринку. З моменту
створення торгова марка увесь час перебувала на лідерських позиціях
завдяки своїй високій якості. За нашими оцінками, вона займає близько
44% ринку промислового виробництва курячого м'яса в Україні. Її доля
на ринку продовжує і далі збільшуватись.
Продукція під ТМ «Наша
Ряба» виробляється трьома підприємствами компанії, зокрема
ДП «Птахофабрика „Перемога Нова”» (Черкаська обл.), ЗАТ «Дружба Народів
Нова» (АР Крим), ЗАТ з ІІ «Оріль-Лідер» (Дніпропетровська обл.).
За планами компанії, з 2007 року виробництво охолодженої курятини має
розпочати і Миронівська бройлерна птахофабрика (Черкаська обл.).
ТМ «Фуа Гра»
ТМ «Фуа Гра» — делікатесна гусяча печінка
та напівфабрикати з гусятини, приготовані фахівцями «Миронівського
хлібопродукту» за французькими технологіями. Для виготовлення фуа гра
використовують спеціальну систему відгодовування особливої породи
гусей, завдяки чому їхня печінка набуває надзвичайно ніжного смаку.
Завдяки своїм унікальним смаковим властивостям фуа гра справедливо
вважається традиційними ласощами в багатьох країнах світу, особливо
у Франції — батьківщині цього кулінарного витвору.
ТМ «Фуа Гра»
з’явилася на українському ринку в липні 2005 року. Продукцію під цим
брендом виробляє ЗАТ «Птахофабрика „Снятинська Нова“ (Івано-Франківська
обл.). На виробництві гусяча печінка фасується у спеціальну
skin-упаковку, що зберігає її свіжість та всі корисні властивості
на тривалий час. На сьогоднішній день „Миронівський хлібопродукт“
є єдиним в Україні промисловим виробником гусячого м’яса та гусячої
печінки.
ТМ «Легко»ТМ «Легко» —
це бренд, що представляє на українському ринку натуральні м’ясні
напівфабрикати. Торгова марка об’єднує вироби з курятини, яловичини
та свинини.
Продукцію під ТМ «Легко» виробляють виключно
з натурального м’яса власного виробництва за сучасними європейськими
технологіями, аналогів яких немає в Україні.
Перша продукція під
ТМ «Легко» з’явилася у продажу на початку січня 2006 р. Її виробництвом
займається Миронівський м’ясопереробний завод «Легко» — єдине
підприємство в Україні, на якому застосовуються унікальні технології
виготовлення широкого асортименту натуральних м’ясних напівфабрикатів
високої якості та відмінного смаку.
ТМ «Сертифікований Ангус»
ТМ «Сертифікований Ангус» — це торгова марка, під
якою представлена на ринку делікатесна яловичина, що виготовляється
виключно з бичків особливої м’ясної породи абердино-ангус. Завдяки
смаковим властивостям цієї м’ясної породи та спеціальним технологіям
вирощування м’ясо має унікальну соковитість, ніжність та надзвичайний
смак. Гурмани всього світу вважають м’ясо ангуса еталоном м’яса для
стейків.
ТМ «Сертифікований Ангус», що з’явилася на українському
ринку 2 серпня 2004 року, пропонує своїм споживачам 11 позицій
продукції, зокрема різні види стейків, ростбіф, м’ясо для запікання
і тушкування. Яловичина реалізується тільки охолодженою в спеціальній
вакуумній упаковці.
Продукцію під ТМ «Сертифікований Ангус»
виробляє найбільше агропромислове підприємство України СТОВ «Дружба
народів», а розведенням бичків займається ТОВ «Агрофірма „Київська“».
Згадані підприємства є сьогодні єдиними в Україні господарствами,
що вирощують таку породу бичків і виробляють з них подібну продукцію.